Friday, August 21, 2009

Pantai lg!!!!!

LOL ShuhadaWahab at Friday, August 21, 2009
die ni nk kena simbah air
adham berenang ker????!!!
wauuu mkn tuh!!
mkn xtgk kamera da..
slps kejadian
hyee
mixes



Location : Pantai Marang(blkg uma akak ipar aku)
Date : 21 August 2009Friday
Mood : Mandi laut

Beshhhhnnyerrr mandi laut..nyaman jer berendam lame2..kteorg sehari b4 pose..bkelah n bmndi-mnda..yg kelaka time dlm pejlnn tu aku sempoi jer pegang tikar dr uma kak ipar aku(sperti dlm gmbar..)ceh cm seronok sgt an pegang tikar..sekali cik abg CICAk yg kluar dr tikar tu..melompat aku..lalu terduduk ats pasir(sila rujuk gmbr dibwa)..picture cicak tu pon sempat disnap oleh cameraman aku..my lovely sis..ha begitu la citernyer..pastu aku mndi la tnpa igt lg kt cicak tu..seram..geli dowhhh..
Semua terlibat kecuali dik wa n abg zie..

0 komenter:

Post a Comment

 

ღCeRiTa KeHiDuPanღ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review