Thursday, April 29, 2010

Kurus dan TEMBAM..

LOL ShuhadaWahab at Thursday, April 29, 2010
current of me

tgk la perubahan yg sgt ketara..adoiii

dulu~nk kurus cmni balik

nk nk nk yg ni..dulu

Ha tgk la perubahan aku..dr kurus keding jd cm skrg..tembam gyler..drastik sungguh perubahan bdn aku..cm skjp jer..aku pon dlm sdar xsdar lg..tp yg aku prsn aku jd berubah cmni pas aku baek dr sakit yg lame..(pasal aku tgguh sethun blaja tu)..myb kdar metabolisme bdn aku yg dlu tinggi skrg da rendah..susa tol..aku dlm tempoh berdiet la konon..tp agak susa la nk kawal mkn..aku ni da la mmg kuat mkn asyik cpt jer lapor..daerah paleng bahayer stakt ni adalh kt buntut n piyott n pahaa also..mmg tensyen la bla pk..mmg xle bla kowt..tp aku hope sgt dpt balek bdn aku yg dlu.

myb aku pna wt dosa dgn org kot pasal gmok2 ni
..last2 aku plak yg kene..so kwn2 igt la..segala ape yg kite miliki xselamanyer jd milik kter..sekelip mata jer Allah nk tarik..aku xberani da ckp bkn2 skrg..SERIK..




0 komenter:

Post a Comment

 

ღCeRiTa KeHiDuPanღ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review