Tuesday, October 5, 2010

BAJET HOWT ker..

LOL ShuhadaWahab at Tuesday, October 05, 2010
haha..tajuk nk gempaq je kn..xde pe2 actlly.xde kaitan pon dgn tajuk post aku ni..aku cume rse nk menulis ape yg terlintas dlm otak aku skrg..(pgi2 buta cmni) mmg agk mengarut la..bkn pe aku rse cm terok je..kdg2 aku rse nk berubah jd baik..tp aku xttp pendirian..nape yer..aku terlmpau cepat goyah dgn keadaan semasa..kdg2 dah pulun pasang azam baru..tp tetibe boleh goyah azam tu eyh..huhuh..smpai bila la ak nk jd cmni..hope muncul la dia memberi sinar baru dlm hidup aku..sekaligus dlm ubah diri aku semula..aku mahu jd shuhada yg dlu..

td aku tdo ptg smpai lbih 4jam kot..haishh pelik tol..bkn biase tdo siang..tp kalo dah tdo xigt dunia plak..tu yg pagi pukul 2 pagi pon xngntok ag ni..

kdg2 kita boleyh wt pe yg xpena kita jgka kita kan wt kn..ermm kita hanya mmpu PLAN..tp xmmpu nk ubah ape2..kalo dah ketentuanNYA..wallahualam

2 komenter:

cik cahaya said...

mari kita cari oarng yang nama azam . pastu kita ikat dia dekat badan . t goyah la . hehe ;))


...joking...

ShuhadaWahab said...

ha boleyh gak tuh..
sape yg name azam tu yer..hehehe
(^_~) wink wink

Post a Comment

 

ღCeRiTa KeHiDuPanღ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review