Wednesday, October 6, 2010

DATING di Library

LOL ShuhadaWahab at Wednesday, October 06, 2010
sila phm sy nk meyelit jgk..hehehe

Now aku kt library UMT terchenta..adoii yaiii..TUJUAN????ntah la..aku temaning kwnkuhh dila..kami xde keje..xde pe yg nk dibuat di hostel..so date kt cni la bersama dila tersyg..msuk mlm ni dah kali ke-3 berturut2 kami duk melangakk kt cni..bkn wt pe pon..on9 je lebih..ape nk jd la dgn bdk shu ni..hahha..

smlm kn dila ilang hpn n kunci bilik kt librry ni..sape lah makhluk Allah yg tergamak amik brg org tu yer..erm xphm tol org yg snggup MENCURI brg org ni..xpnah terDETIK ke takot di ati diorg ni..hmm ntah la..speechless di situ..
Justify Full
kepada sesiapa yang pernah melakukan kesalahan mencuri..semoga anda kembali ke pangkal jalan sbb kalo rse selamat sgt..igt lah ade Allah yg sentiasa melihat ANDA(kt padang masyar nnt susa la korang gantung brg nk bg kt tuan die balik)..mmg la aku xlayak nk nasihat..sbb aku pon manusia biasa..tp xsalah saling mengingatkn kan kan kan..hehee

P/S : actlly aku geram tow..spnjg duk kt HOSTEL..dah berhelai2 baju n seluar aku ilang..n byk ag brg len..xde bende len ke korg nk curi bju aku jgk korng nk curi..tolong lahhh..heran aku..

3 komenter:

Anonymous said...

curi tulang dalam library . perfect . hehe

Shu said...

ha mane ade curi tulang..mgmbil kesempatan yg ade jer...lalalala

ahmadfaizar said...

Promosi "Dating" di Perpustakaan / Library

http://ahmadfaizar.blogspot.com/2011/03/promosi-dating-di-perpustakaan-library.html

Post a Comment

 

ღCeRiTa KeHiDuPanღ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review