Saturday, November 6, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO YOU SHU..(^_~)

LOL ShuhadaWahab at Saturday, November 06, 2010
Pd tarikh 3 november 2010 genap lah aku berusia 22 thun..mcm2 perkara berlaku sepnjg thun 2010 ni..makin mematangkan usia aku..skrg aku dah byk pglamn yg boleyh wt aku lebih berjaga2 pd mse dpn aku..AKU DAH decide NAK lupakn segala kisah duka aku..terutamanyer psal aku clash bbrpa bulan lalu..walopon kami clash cre xbaik..tp now kami dah clash cre baik,were friends n boleh jd 1family..marah sakit hati n semuanya nk aku lenyapkn sampai bila2..sbb sume tu buat aku makin menderita..lebih baik aku maafkn org..mane thu Allah bg blsn yg baik tuk aku nnt..biar lah aku derita skrg..kalo derita ni memberi pgajaran n akn menjanjikn kebhgiaan pd mse akn dtg..aku redha dgn sepenuh ati ni..abg,shu dah xde simpan ape2 mara n sakit ati pd abg lagi..harap abg bahgia dgn hidup abg skrg..shu doakn abg temui ape yg abg cari & forgive me 4 everything k abg..kpa sesiapa yg penah aku sakitkn ati..arap korang maafkn aku..skrg aku masih mencuba...bkn 100% aku dpt lupakn segalanya..aku arap semua ni cpt berlalu dr kepala otak aku ni..n paling penting aku arap aku temui MY true STAR 1day..hope menjadi kenyataan..aku xmow sdeyh2 lagi..

neway TQ pd yg sudi megucapkn besday.. n tq pada yg sudi meyambutnya..really apriate it..

2 komenter:

Anonymous said...

nape ek shu clash..??

ShuhadaWahab said...

erm xde jodoh la syg..
byk telah terjadi..mungkin dah xde cinta die tuk shu..so shu redha jela..even ati msih syg...shu bhgia tuk die pon dah ckup...

Post a Comment

 

ღCeRiTa KeHiDuPanღ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review