Wednesday, November 10, 2010

Peristiwa menyambut deepavali..hahahahaha

LOL ShuhadaWahab at Wednesday, November 10, 2010

dlm bas yg sgt "selesa"
dlm train

Smbut deepavali ker????haha..xde lah..aku actlly g kl tuk bbrp hari..tuk tgk abah sakit kt hospital..so the last day aku kt sne..aku nk jmpe dgn sorg kwn yg dah lame nk jmpe..die kwn pd bestfriends aku ira...name die zahidah zainal a.k.a ida..she so sweet..aku tdo umah die mlm tu..Tq to abg ayen sbb sudi anta shu smpai rawang dr serdang kot..hahaa..budimu abg adik igt tow..

Deepavali yg aku ckp tu sbnrnyer peristiwa aku blik dr umah ida ke rawang..ida yg anta..mula2 dr taman bunga raya kteorg naek bas ke rawang..nk2 plk ari cuti deepavali kn..kompem2 lah ramai org..mula2 xde org ag..pastu perhhhh mcm2 jenis dtg..i mean indians la..sgt rmai ok..dgn perfume semulajdi diorg sakit idung ok..hahaha..pastu dgn music xhenti2..sesak nafas aku kot selama 1jam..ha xpe2 pgalmn tu sume..pastu smpai rawang naek KTM ke serdang..ida jgk yg anta..sbb aku xbiase..hihi..neway Thanks sgt ida cz sudi bg shu bermlm n anta shu smpai KTM serdang..really appreciate it darl..

0 komenter:

Post a Comment

 

ღCeRiTa KeHiDuPanღ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review